Kriebels - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nita Koster - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nita Koster - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Nita Koster

Blijf op de hoogte en volg Nita

27 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Nog 4 nachten slapen en dan is het eindelijk zover! Donderdag 12 uur vliegen Fransis en ik vanaf Schiphol naar Bali. En ja ik begin eindelijk kriebels te krijgen, maar nee het besef dat ik over een week in 30 graden zit is er nog steeds niet. Al hoewel, gisteren tijdens het afscheid nemen van familie en vrienden, kwam het wel heel dichtbij. Gisteren heb ik dankzij mijn lieve ouders en Wesley een heel mooi en gezellig 'op rot' feestje gehad! Iedereen die daar aan mee heeft gedeeld, super bedankt.. De komende dagen zullen bestaan uit inpakken en genieten van de tijd met Papa & Mama, Marjet, Mark, Wesley en Opa, Oma en Oma! Nogmaals een laaste DOEI, ik ga iedereen natuurlijk missen maar zie jullie snel terug! Ik hoop en ga mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden en mijn avonturen en ervaringen zo goed mogelijk op 'papier' te zetten!

Heel veel liefs en ik ga aan jullie denken terwijl ik op het strand lig met een cocktail! (En ja papa, met natuurlijk de school boeken erbij!)

  • 27 Januari 2013 - 22:58

    Sandra:

    Joehoeee!! Tot donderdag op het vliegveld!

  • 27 Januari 2013 - 22:59

    Haralt, Ciska & Fien:

    We gaan je volgen Nita. Maak er een ervaring van om nooit te vergeten. Azië is geweldig! :-) Groetjes!

  • 27 Januari 2013 - 23:05

    Hetty:

    Hallo Nita, ja het komt nu wel erg dichtbij. Geniet nog even van de laatste dagen in Nederland en dan genieten van Bali. Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan en wij zullen hier alles lezen wat je meemaakt.
    Veel liefs, Hetty en ik zal aan je denken als jij lekker in de zon ligt.

  • 28 Januari 2013 - 09:09

    Jolijn:

    Hee nita!
    Wat super leuk dat je naar Bali gaat!
    Wat een avontuur! Geniet er van meid.
    veel liefs! Xx

  • 28 Januari 2013 - 13:12

    Papa:

    Ja, ja met de schoolboeken erbij. Ik zal er maar op vertrouwen:).
    Fijn dat je genoten hebt van je uitzwaai feestje.

  • 29 Januari 2013 - 21:23

    Martine:

    lekker genieten..van alles wat he meemaajt en vooral t mooie weer..;)..voordat je t weet ben je weer in de janel aan t rondspringen...liefs martine

  • 29 Januari 2013 - 21:24

    Martine:

    dont mind de spelfouten please haha...klein schermpje..x

  • 02 Februari 2013 - 19:30

    Mams:

    Hallo lieverd
    heel veel plezier daar en pas goed op jezelf. liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nita

Op het moment volg ik mijn studie International Hospitality Management aan Stenden University in Leeuwarden. 31 Januari vlieg ik naar Bali, hier zal ik ongeveer 2.5 maanden verblijven. Op zaterdag 13 april vlieg ik naar Bangkok, ook hier zal ik ongeveer 2.5 maanden blijven. Op beide plaatsten ga ik naar school om mijn minors Event Management te volgen. Verder hoop ik veel te mogen zien, te genieten en vele mooie avonturen te mogen beleven!

Actief sinds 01 Nov. 2012
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 19620

Voorgaande reizen:

14 April 2013 - 01 Juli 2013

Studeren Bangkok

31 Januari 2013 - 13 April 2013

Studeren in Bali

01 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: