Kort maar krachtig - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Nita Koster - WaarBenJij.nu Kort maar krachtig - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Nita Koster - WaarBenJij.nu

Kort maar krachtig

Door: Nita Koster

Blijf op de hoogte en volg Nita

25 Februari 2013 | Indonesië, Denpasar

Dit keer een wat korter reisverslag, omdat ik deze week niet heel veel bijzondere dingen heb gedaan of heb mee gemaakt. Deze week bestond vooral uit opdrachten maken voor school en presentaties oefenen. Jaja mensen, ik doe echt wel wat hier hoor!!

Vanwege de drukte op school, hebben we besloten om dit weekend niet weg te gaan. Maar een weekend zonder leuke dingen kan natuurlijk niet! Dus vrijdag avond hebben we ons weekend ingeluid met een beach party, wat niet echt meer een beach party was omdat het stormde. Maar desondanks, een erg gezellige avond gehad en leuke mensen ontmoet! Zaterdag stond in het teken van uit brakken, met school bezig zijn en zonnen bij het zwembad. Gisteren hebben we wel een erg leuke dag gehad, we zijn naar een Water park geweest. GAAF! Ontzettend hoge, lange, snelle en gave glijbanen hebben ons de hele dag bezig gehouden! S'avonds hebben we onszelf verwend met een massage, manicure, pedicure en een gezichts behandeling. Wauw, wat was dat fijn. Ik voelde me een echte tut op de een of andere manier, omdat ik dit in Nederland eigenlijk nooit doe. Maar om dat deftige gevoel te houden zijn we daarna bij een restaurant wezen eten wat voor hier ontzettend goed en duur is! Maar wat hebben we lekker gegeten, we werden verwelkomd met een lekkere aperitief en daarna een amuse. Toen de voorgerechten en hoofdgerechten kwamen, was iedereen stil en zag ik 1 voor 1 een big smile op iedereens gezicht tevoorschijn komen! Heerlijk en dat voor 15 euro!

Ik ben al helemaal gewend aan het leven hier, Bali is echt onwijs mooi maar toch, nu ik hier alweer langer dan 3 weken 'woon' zie ik ook wel de mooie en goede dingen van Nederland! In het begin zeg je bij al het moois wat je ziet; oh ik wil hier ook wonen of oh hadden ze dit in Nederland maar. Doe Nederland de zon, zee, natuur, vriendelijke/behulpzame mensen en de lekkere mie van Bali en het land is perfect! En doe Bali het rustige verkeer, de regels, aardappelen, kaas, boerenkool, normale niet corrupte politie agenten en de kroegen en het is meer dan perfect! Achja, het gras is altijd groener aan de overkant!

We zijn nu met 4 meiden druk aan het plannen voor aankomend weekend en de weekenden daarop. Er staat nog heel wat moois op de planning! Maar dat lezen jullie vast in mijn volgende verslagen!

Heel veel liefs vanuit Bali!

  • 25 Februari 2013 - 10:22

    :

    Heerlijk kort maar krachtig verhaaltje. Geweldige avonturen! Gelukkig wil je toch nog terug komen naar Nederland omdat je het hier toch ook wel mooi vind. ;) We Skypen snel weer en voor nu... veel plezier en geniet als nooit tevoren.
    x

  • 25 Februari 2013 - 13:14

    Pa:

    Hoi meid. blij dat ik lees dat je ook nog wat doet ha ha. Nog bedankt voor de fijne avond die je (jullie) mij hebben gegeven afgelopen zaterdag. Je was er niet bij maar de aanwezigheid van je vriendje maakte jou aanwezigheid toch merkbaar. veel plezierXXX Pap

  • 25 Februari 2013 - 14:02

    Z Hoorn:

    hallo hier even een kort berichtje van mij
    ikheb het al vaker geprobeerd maar ik weet niet
    of het wel over gekomen is
    gisteren zijn wij wezen bouwlen het was super gezellig
    maar ik heb al gelezen dat ij het dar ook super leuk hebt
    doe voorzigtig aan wand ik hoor wel dat het daar erg korupt is
    verder geniet ik van je verslagen ik hou nu op
    groetjes en een dikke kus oma

  • 25 Februari 2013 - 21:11

    Inge:

    Heey meid, wat weer een heerlijk verhaal.. gelukkig heb je het nog naar je zin..
    Ga nog lekker door met genieten want times flies.. je zit er alweer meer dan 3 weken ;)!!!

    Veel plezier nog meid.. Dikke kus en knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nita

Op het moment volg ik mijn studie International Hospitality Management aan Stenden University in Leeuwarden. 31 Januari vlieg ik naar Bali, hier zal ik ongeveer 2.5 maanden verblijven. Op zaterdag 13 april vlieg ik naar Bangkok, ook hier zal ik ongeveer 2.5 maanden blijven. Op beide plaatsten ga ik naar school om mijn minors Event Management te volgen. Verder hoop ik veel te mogen zien, te genieten en vele mooie avonturen te mogen beleven!

Actief sinds 01 Nov. 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 19615

Voorgaande reizen:

14 April 2013 - 01 Juli 2013

Studeren Bangkok

31 Januari 2013 - 13 April 2013

Studeren in Bali

01 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: