Van de buckets wodka naar de flessen water! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nita Koster - WaarBenJij.nu Van de buckets wodka naar de flessen water! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nita Koster - WaarBenJij.nu

Van de buckets wodka naar de flessen water!

Door: Nita Koster

Blijf op de hoogte en volg Nita

03 Juni 2013 | Thailand, Bangkok

Op het moment komt de regen met bakken uit de lucht vallen en staan de straten al blank; het regenseizoen is begonnen!

De afgelopen twee weken zijn weer voorbij gevlogen! Vorig weekend bestond uit buckets drinken op de fullmoon party en dit weekend uit liters water drinken op de weekend markt en in Ayutthya.

Vorige week donderdag vertrokken we om 7 uur s'avonds in de taxi richting Koh San Road, om vanaf daar de bus te nemen naar Koh Pagnan. Na een lange reis, kwamen Floor en ik rond half 9 s'ochtends in ons bungalow resort aan op het eiland Koh Pagnan. Moe, sloom en brak van de reis besloten we ons bed te vermijden en zijn we gelijk een scooter gaan huren. Lekker een dagje rond rond gereden en een strand opgezocht, waar we ons vervolgens allebei overgaven aan de moeheid en 2 uur in coma hebben gelegen.
Zaterdag avond vertrokken we in onze knal roze shirtjes en beschildert met verf naar de Fullmoon party. Op het strand, met weet ik hoeveel mensen hebben we een geweldig feetje gehad en de zon op zien komen.

Afgelopen weekend zijn we in Bangkok gebleven. Vrijdag geshopt, uit eten geweest en naar de bioscoop geweest. Daarna helaas afscheid moeten nemen van Loes, die nu weer lekker in Nederland zit. Bioscopen maken kunnen ze hier wel in Thailand, wat een gigantisch ding zeg!
Zaterdag ochtend ochtend vertrokken we naar 1 van de grootste markten ter wereld, nou en dat heb ik geweten! Dat was 1 x en nooit weer, veeeulste warm haha!
Gister zijn Floor en ik wezen cultuur happen in Ayutthaya; de oude hoofdstad van Thailand. Ayutthaya bestaat uit vele oude boeddha's en tempels. Zwetend op ons fietsje zijn we door de stad wezen fietsen en hebben we veel mooie dingen gezien.

Ik kijk erg uit naar de komende weken in Chiang Mai, Koh Samui en koh Tao. Nog twee weekjes knallen op school en mijn school module in Thailand zit er alweer op. Daarna nog bijna twee weekjes vakantie vieren en dan is het tijd om weer naar Nederland te gaan. Whaaah, over een maand zit ik alweer in Nederland. Gek idee.

Tot snel!

Liefs Nita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nita

Op het moment volg ik mijn studie International Hospitality Management aan Stenden University in Leeuwarden. 31 Januari vlieg ik naar Bali, hier zal ik ongeveer 2.5 maanden verblijven. Op zaterdag 13 april vlieg ik naar Bangkok, ook hier zal ik ongeveer 2.5 maanden blijven. Op beide plaatsten ga ik naar school om mijn minors Event Management te volgen. Verder hoop ik veel te mogen zien, te genieten en vele mooie avonturen te mogen beleven!

Actief sinds 01 Nov. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 19626

Voorgaande reizen:

14 April 2013 - 01 Juli 2013

Studeren Bangkok

31 Januari 2013 - 13 April 2013

Studeren in Bali

01 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: