Zon, Zee, Strand & Bintang! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Nita Koster - WaarBenJij.nu Zon, Zee, Strand & Bintang! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Nita Koster - WaarBenJij.nu

Zon, Zee, Strand & Bintang!

Door: Nita Koster

Blijf op de hoogte en volg Nita

03 April 2013 | Indonesië, Denpasar

Selamat Malam! (Goeeedenavond!)

Ja ik leef nog; sorry voor mijn late nieuwe reisverslag! Maar de laatste weken was ik nogal druk met (jaja) school en met vakantie vieren.

Qua school heb ik vandaag mijn laatste les dag alweer gehad, maandag heb ik mijn toets en woensdag hebben we nog onze defence. En dan is het Bali avontuur alweer voorbij. Sjeetje wat is dat snel gegaan zeg!

Vorige week hebben we alweer een week vakantie gehad, waarom we 2 weken vakantie hebben is mij een raadsel maar je hoort me niet klagen!
De vakantie zijn Fransis en ik begonnen met 3 dagen Lombok. Lombok is een super groot eiland, groter dan Bali. En is echt onwijs mooi, heel groen, bergen en overal zee zee zee! Wauw. Maar omdat we niet veel dagen hadden, zijn we alleen in het plaatsje Sengigi geweest. Erg leuke dagen gehad, die bestonden uit strand, lekker eten en nog meer strand. Vanuit Lombok zijn we door gereisd naar de Gili eilanden. De Gili eilanden bestaan uit 3 eilanden; Gili Air, Gili Meno en Gili Trawangan en allemaal horen ze bij Lombok. We zijn begonnen met Gili Air, waar je terug in de tijd ging en wat op een grote camping leek. Alleen maar zandwegen, fietsen en paard&wagen. En helemaal vol met hotels en hostels, we hadden dus ook gelijk een goedkoop backpackers hostel gevonden waar we 3 nachten hebben geslapen. Gili Air is ontzettend mooi; witte stranden, helder blauw water, onwijs mooi uitzicht op Lombok en erg rustig. Hier kwamen we 4 andere meiden van school tegen, waar we de rest van de week mee op getrokken zijn. De dagen op Gili Air hebben we niks anders gedaan dan zonnen, zwemmen, eten en cocktails drinken. GENIETEN! De laatste dag op Gili Air hebben Fransis, Elsbeth en Hilde gedoken, super vet. Helaas kan ik dit niet doen in verband met mijn oren, heel erg jammer! Na het duiken werden we op Gili Trawangan afgezet.

Op Gili Trawangan opende ik het weekje feesten gelijk met overgeven op het strand, nadat ik 1 stap op Gili Trawangan had gezet. Vanwege de malaria op Lombok zat ik aan de malaria pillen, die niet zo'n goede uitwerking op mijn lichaam hadden. Dus ben er halverwege maar mee gestopt, want rennen voor de wc wordt je naar 4 dagen ook wel moe van ;) Raar verhaal die malaria pillen, je moet ze slikken maar als je lichaam er raar op reageert moet je gelijk stoppen. Waar helpt het dan voor?
Maar goed, Gili Trawangan; echt geweldig! Iets minder mooi dan Gili Air na mijn idee, maar veel drukker, alleen maar jeugd en alleen maar uitgaans gelegenheden! We hebben dan ook de meest gekke en leuke avonden gehad en overdag zijn we weer verder gegaan met bruin worden en uitbrakken! De dagen op Gili Trawangan voelden weer aan als een ouderwetse Blanes vakantie!

Mijn doel met deze vakantie is gelukt; Bruin & Blond!

Nu is het alweer woensdag en heb ik zoals ik al zei mijn laatste les dag gehad. Volgende week zaterdag vlieg ik al naar Thailand en is het Bali avontuur alweer afgelopen. En ik moet je eerlijk zeggen, ik kan niet wachten! Maar dat komt natuurlijk omdat ik Wesley eindelijk weer zie!
Maar het is wel jammer dat ik weg moet uit Bali, want ik vind het nog steeds een heerlijk paradijsje en dat wordt wel even wennen in the big city Bangkok. Maar goed, weer een nieuw avontuur! Ik heb er zin in.

Ik denk niet dat ik nog een verhaaltje doe voordat ik naar Thailand ga, aangezien ik deze week alleen maar met school bezig ben. Dus bij deze; See you in Bangkok!

xxxx

  • 03 April 2013 - 16:35

    Dimjanah:

    Hee schat!
    Wat heerlijk om dit te lezen behalve dan het stukje over de malariapillen haha! Altijd wel dingen die jou moeten overkomen he! Maar gelukkig laat je je niet kisten en ga je gewoon lekker door! Wordt blij deze verhalen te horen! En natuurlijk volgende week heel erg veel genieten van het feit dat wes er dan is! Hihi
    Gaat allemaal wel heel snel voorbij zo he! Alweer naar Thailand jij!

    Wacht met smart op je volgende verhaal!

    Kusjes

  • 03 April 2013 - 16:43

    Papa:

    Ja en de eerste 10 weken zijn dan alweer voorbij. Alleen maar genieten geweest en dat heb je natuurlijk ook meer dan verdient op school. xxx

  • 03 April 2013 - 16:49

    :

    See you in Bangkok! x

  • 03 April 2013 - 17:03

    Yael:

    Je snapt natuurlijk dat ik helemaall niet blij ben met jouw doel! Hoe word ik in hemels naam bruiner dan jij? Hier heb ik dit jaar dan maar mee te dealen!

    Wat weer een verhaal. Heerlijk,buiten het kotsen om dan!
    Geniet nog maar even van deze week en succes met je toetsen!

    LiefsXx

  • 03 April 2013 - 17:15

    Nita Koster:

    Haha jaja Yael, dat wordt afzien bij het buitenbad voor jou! Maar wees gerust, ik ben nu al aan het vervellen en Bangkok wordt niet zoveel zonnen als hier op Bali.

    En Dim, ik heb je gemist op Gili Trawangan. Echt iets voor ons samen daar;)

    Bedankt voor alle leuke reacties iedereen!

    xxxxx

  • 03 April 2013 - 17:52

    Sandra:

    Leuke om je verhaal en avontuur te lezen Nita, veel plezier nog!

  • 03 April 2013 - 18:32

    Haralt, Ciska En Fien:

    Ha Nita,

    Hou aub op met zonnen. Ik, Ciska, geef gewoon licht in vergelijking met jou!;-) Zonnebank gaat overuren maken hier....
    Alle gekheid op een stokje; wat een prachtige foto's en mooie verhalen. Azië-heimwee steekt spontaan de kop op. Heel veel plezier in de grote stad. Tip: fietsen met Co van Kessel. Echt super leuk en je ziet veel van de stad en de omgeving.
    Groetjes van ons!

  • 04 April 2013 - 22:13

    Mama:

    Ha meissie,
    Ik had natuurlijk al via skype veel van je gehoord, maar vindt het helemaal geweldig dat je het zo leuk hebt daar.
    Ja tien weken die vliegen om en hopelijk krijg je het ook zo leuk in Thailand.
    Dikke kus.

  • 05 April 2013 - 17:46

    Hilco En Henny:

    Hoi Nita,

    Wat een belevenissen daar, en dat je lekker bruin bent, we kunnen er hier alleen maar over dromen. Wat een kou nog steeds.
    Veel plezier in Thailand en vergeet niet te genieten van alles wat je beleeft, maar dat is jou wel toevertrouwd.

    Groetje uit Belt-Schutsloot, Hilco en Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nita

Op het moment volg ik mijn studie International Hospitality Management aan Stenden University in Leeuwarden. 31 Januari vlieg ik naar Bali, hier zal ik ongeveer 2.5 maanden verblijven. Op zaterdag 13 april vlieg ik naar Bangkok, ook hier zal ik ongeveer 2.5 maanden blijven. Op beide plaatsten ga ik naar school om mijn minors Event Management te volgen. Verder hoop ik veel te mogen zien, te genieten en vele mooie avonturen te mogen beleven!

Actief sinds 01 Nov. 2012
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 19605

Voorgaande reizen:

14 April 2013 - 01 Juli 2013

Studeren Bangkok

31 Januari 2013 - 13 April 2013

Studeren in Bali

01 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: